INZICHT IN KWALITEIT
BILAgroep maakt, intern, gekwalificeerd de verbinding tussen het medisch domein & het sociaal domein. Dit zorgt ervoor dat we de levens brede ondersteuning, aan (jong)volwassenen en gezinnen, passend en samenhangend kunnen maken.
We streven op elk gebied naar de hoogst haalbare kwaliteit volgens de wettelijke-, kwaliteits- en veiligheidseisen die in Nederland voor zorginstellingen gelden, zoals gesteld door Gemeentes, de Nederlandse Zorgautoriteit, de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd en TÜV Nederland.
Kwaliteit wordt in de eerste plaats intern direct beoordeeld door cliënten en hun naasten maar ook door de mensen die er werkzaam zijn.
Daardoor blijven we zeer geïnteresseerd in verbeterpunten om hieraan te kunnen blijven voldoen.
KWALITEIT IN BEDRIJFSVOERING
Een goede organisatie is gebaseerd op goed inzicht en management van kwaliteit. ISO 9001:2015 is een internationaal erkend kwaliteitscertificaat, welke door een onafhankelijke, onpartijdige en deskundige instelling wordt afgegeven.
Met certificering van ISO 9001 toont BILAgroep aan dat we voldoen aan eisen van onze cliënten, opdrachtgevers en toezichthouders en verhogen wij de betrouwbaarheid van onze zorg of dienst.
KWALITEIT ZORG & DIENSTVERLENING
BILAgroep biedt levens brede ondersteuning vanuit de interne verbinding tussen medisch domein & sociaal domein. Hierbij is de hulpvraag leidend is en niet ons aanbod. Meedenken, adviseren e/o een warme overdracht naar een andere aanbieder of behandeling is onderdeel van onze ondersteuning. Vaak ondersteunen we cliënten naast een behandeling om de vertaalslag te kunnen maken in de praktijk.
Op onze zorg en verschillende vormen van diensten zijn verschillende kwaliteitseisen van toepassing.